08 mai 2012

Prăjitură cu nucă de cocos

      

Această prăjitură am făcut-o prima dată anul trecut, în Postul Crăciunului. e una din cele mai bune prajituri de post - părere personală. Rețeta am găsit-o pe site-ul www.lauraadamache.ro, unde găsesc mereu multe idei grozave. Laura este extraordinar de talentată. Sper să fie ok că am scris despre această prăjitură.
Ieri am pregătit-o din nou și m-am gândit să scriu despre ea, poate sunt iubitori ai nucii de cocos care vor fi tentați sa o încerce să o repare.
Eu am dublat cantitățile din rețeta originală.
Ingrediente pentru o tava de 35x25cm :
    - 2 căni fulgi nucă cocos
    - un vârf cuțit sare
    - 2 căni faină
    - 2 căni zahăr
    - 1 1/2 pliculețe praf de copt
    - 2 căni lapte de soia (migdale) sau apă
    - o fiolă esență vanilie
    - 4 linguri cacao
    - doua pliculețe zahăr vanilat

Amestecați bine faina cu sarea, zaharul, praful de copt, nuca de cocos. Adăugați treptat laptele (apa) si esența de vanilie pana obțineți o compoziție omogena.
Preîncălziți cuptorul la 250 grade.
Puneți în tava hârtie de copt și ungeți apoi cu ulei. Turnați trei sferturi din compoziție în tavă. Compoziția rămasă se amesteca cu 2-3 linguri de cacao și se adaugă deasupra, Se  presară zaharul vanilat și se da la cuptor pentru aprox. 25 minute. Este gata când vedeți ca se rumenește. Dacă o lăsați prea mult cuptor nu va mai fi asa pufoasa. De preferat sa faceți testul cu scobitoarea.
Se taie după ce s-a răcit puțin.

Sa aveți o zi însorită

PS. Se folosește aceeași cană de măsură pentru toate ingredientele.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu